Skip to content

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Εκμάθηση ξένων γλωσσών στην προσχολική ηλικία.

plp

P.L.P. – Μαθησιακό Προφίλ

Το P.L.P. είναι μία καινοτόμος εκπαιδευτική μεθοδολογία που βασίζεται σε μελέτες και ευρήματα από το χώρο της μαθησιακής ψυχολογίας. Δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε από το Διδάκτορα Γνωστικής και Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του ΑΠΘ, Δρ. Δημήτριο Κόρδα, και την Ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια των Κέντρων Ξένων Γλωσσών ΖΑΧΑΡΙΑ, κα. Ευανθία Ζαχαρία.

Είμαστε περήφανοι που πολλά Κέντρα Ξένων Γλωσσών στην Ελλάδα και την Κύπρο έχουν υιοθετήσει τη συγκεκριμένη προσέγγιση και συνεργάζονται μαζί μας.

Ηλεκτρονική μάθηση clubEFL

Τι είναι το clubEFL;

Και οι δυνατότητες δεν έχουν τέλος!

Μικρές Ηλικίες και Ξένη Γλώσσα

Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών στην Προσχολική Ηλικία

Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται ως πολύγλωσση και πολυπολιτισμική.

Επομένως, η εκμάθηση ξένων γλωσσών θεωρείται απαραίτητη για κάθε άνθρωπο, αφού όχι μόνο τον βοηθούν να επιβιώσει στο σύγχρονο κόσμο, αλλά συμβάλουν και στην εξέλιξή του ως προσωπικότητα.

Πλέον, οι σημερινοί μαθητές έρχονται από πολύ νωρίς σε επαφή με τις ξένες γλώσσες και αυτό είναι κάτι που δημιουργεί αρκετές απορίες στους γονείς γύρω από την εκμάθησή τους.

Σύμφωνα με την άποψη πολλών ειδικών, η κατάλληλη περίοδος για να έρθουν τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με κάποια ξένη γλώσσα είναι η προσχολική και η πρώτη σχολική ηλικία.

Δεν είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, ειδικά άμα παρατηρήσει το πόσο γρήγορα σε αυτές τις ηλικίες επαναλαμβάνουν αυτό που ακούσανε, ακόμα και αν είναι κάτι που άκουσαν μόνο μια φορά.

Αυτό συμβαίνει επειδή όταν ένα παιδί μαθαίνει μια ξένη γλώσσα, το μυαλό του διεγείρεται, γίνεται πιο δεκτικό στο να μάθει καινούργια πράγματα, αναπτύσσει πιο γρήγορα γνωστικές δεξιότητες και μαθαίνει ευκολότερα να διαχειρίζεται τις διαφορετικές πληροφορίες που δέχεται.

phonics

Phonics (Πολύ-αισθητηριακή Φωνολογική Εκπαίδευση)

Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΖΑΧΑΡΙΑ στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, ακολουθούμε πρωτοποριακούς τρόπους μάθησης και καινοτόμες εκπαιδευτικές τεχνικές με στόχο να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο, σύγχρονο και αποτελεσματικό υπάρχει στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας.

Για αυτό το λόγο διδάσκουμε εδώ και πέντε χρόνια τη μέθοδο Jolly Phonics.

Τα Jolly Phonics έχουν τη σφραγίδα του Βρετανικού Εθνικού Προγράμματος Σπουδών και εστιάζουν στη συστηματική διδασκαλία των φωνημάτων της Αγγλικής γλώσσας, με στόχο την ταχύτερη ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.

Ουσιαστικά, αποτελούν μια μαθητοκεντρική και διασκεδαστική προσέγγιση για τη διδασκαλία του ορθού γραμματισμού μέσα από την εκμάθηση φωνημάτων.

Η πολύ-αισθητηριακή αυτή μέθοδος είναι πολύ ενθαρρυντική για τα παιδιά και τους καθηγητές, οι οποίοι βλέπουν τους μαθητές τους διαρκώς να εξελίσσονται. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε παιδιά από 4 έως 7 ετών, αφού σε αυτή την ηλικία τα παιδιά έχουν μεγάλη ευαισθησία ως προς την κατανόηση της φωνολογικής επίγνωσης.

Επιπλέον, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενισχύει τη σωστή προφορά των ήχων και βελτιώνει την ακουστική τους ικανότητα.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, για να μάθει κανείς μια γλώσσα πρώτα την ακούει και μετά τη γράφει. Επομένως, δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε πρώτα στη γραπτή μορφή των ήχων και των φωνημάτων της γλώσσας, αλλά στη θεμελίωση της ικανότητας των παιδιών να απορροφούν τη γνώση με ταχύτερο ρυθμό.

phonics

Οι πέντε δεξιότητες που αποκτούνται μέσω των Jolly Phonics

  • Ακριβείς ήχοι γραμμάτων

Τα παιδιά διδάσκονται τους 42 βασικούς ήχους των γραμμάτων, μαθαίνουν την προφορά ολόκληρου του αλφαβήτου, καθώς και των διφθόγγων.

  • Σχηματισμός λέξεων

Χρησιμοποιώντας τις διαφορετικές πολύ-αισθητηριακές μεθόδους, τα παιδιά μαθαίνουν πώς να σχηματίζουν και να γράφουν σωστά τα γράμματα.

  • Σύνθεση

Τα παιδιά μαθαίνουν να αναμειγνύουν και να συνθέτουν τους ήχους, έτσι ώστε να μπορούν να διαβάζουν και να γράφουν νέες λέξεις.

  • Αναγνώριση των ήχων σε λέξεις – Ταυτοποίησή τους

Αναγνωρίζοντας τους ήχους των λέξεων ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη διαμόρφωση και βελτίωση της προφοράς τους.

  • Προφορά δύσκολων λέξεων

Τα παιδιά καταφέρνουν να προφέρουν και να γράφουν δύσκολες ή ‘’περίπλοκες’’ λέξεις, αφού μπορούν να αναγνωρίσουν αποσπασματικά τα γράμματα και τους διφθόγγους σε αυτές.

Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης Α.Μ.Ε.Α.

Μηνιαία θεματικά Projects

Φόρμα επικοινωνίας