Το παρόν πρόγραμμα αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες» στο πλαίσιο της δράσης: «SUB2: Οριζόντια προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων για στοχευμένες πληθυσμιακές ομάδες (Horizontal upskilling/reskilling programs to targeted populations)». Το πρόγραμμα κατάρτισης υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης- NextGenerationEU.
Σκοπός
του προγράμματος:
Ο
ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου σχεδιάζει, διαχειρίζεται και συντηρεί συστήματα
ηλεκτρονικού εμπορίου. Δηλαδή, αποφασίζει για την αρχιτεκτονική του τόπου,
επιλέγει και επιβλέπει την ανάπτυξη των τεχνολογιών λογισμικού που θα
χρησιμοποιηθούν.
Επίσης, συμμετέχει στη σύνταξη της πολιτικής για την ασφάλεια υλικού και
δεδομένων, καταστρώνει τη στρατηγική προώθησης, ενημερώνεται για νέες εφαρμογές
και τεχνολογίες σχετικές με την ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών ηλεκτρονικού
εμπορίου.
Σύντομη
περιγραφή του προγράμματος:
Στο
παρόν πρόγραμμα:
·
Ο
εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με τα ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης
ιστοχώρων.
·
Αναλύονται
οι δυνατότητες του τρόπου αύξησης των followers (ακόλουθοι) στα social media καθώς και τα οφέλη
του εμπορίου στο Ίντερνετ.
·
Παρουσιάζονται
εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet και δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων.
·
Δίνεται
η δυνατότητα εκμάθησης πακέτων επεξεργασίας εικόνας και video.
·
Γίνεται
αναλυτική παρουσίαση του wordpress και δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού
καταστήματος.
·
Παρουσιάζονται
πρακτικές βελτιστοποίησης της κατάταξης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης και
της ασφάλειας προσωπικών δεδομένων και συναλλαγών (e-shop).
Μαθησιακά
αποτελέσματα:
Με
την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πολλαπλά οφέλη
καθώς θα είναι σε θέση να γνωρίζουν:
1.
πώς
να χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου,
2.
πώς
να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο,
3.
πώς
να δημιουργούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα,
4.
πώς
να λειτουργούν οι πλατφόρμες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
5.
τον
τρόπο δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
6.
το
ηλεκτρονικό επιχειρείν,
7.
τη
διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
8.
το
σχεδιασμό της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος,
9.
τις
τακτικές για αύξηση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ενός ηλεκτρονικού
καταστήματος,
10. τη στρατηγική διαφήμισης του
ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (social media),
11. τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου
(content) για το ηλεκτρονικό κατάστημα,
12. τους νομικούς περιορισμούς για τη
δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος,
13. τη σημασία των λέξεων-κλειδιών και των
φράσεων-κλειδιών και των στρατηγικών που πρέπει να επιτευχθούν για την αύξηση
της κυκλοφορίας και
14. τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου
στρατηγικού πλάνου για ηλεκτρονικό κατάστημα.
Συνολική
διάρκεια του προγράμματος σε ώρες (Σύγχρονη – Ασύγχρονη – Διά Ζώσης)
200
ώρες εκπαίδευση
Ώρες
δια ζώσης Κατάρτισης: 70
Ώρες
Σύγχρονης εξ αποστάσεως: 70
Ώρες
Ασύγχρονης: 60
Δικαιολογητικά:
- Ταυτότητα
- Απολυτήριο
Γυμνασίου, Λυκείου ή Πτυχίο (από Ελλάδα) διαφορετικά απολυτήριο από
εξωτερικό όπου θα περιλαμβάνεται και το πρωτότυπο και η μετάφραση καθώς
και σφραγίδα Χάγης
- ΙΒΑΝ
όπου θα φαίνεστε πρώτος/η δικαιούχος
- Βεβαίωση
ΟΑΕΔ τρέχουσας κατάστασης
Τα
παραπάνω δικαιολογητικά θα πρέπει να μας τα αποστείλετε στο email zachariagrammateia1@gmail.com